Prosze aby ktos mi przetłumaczył to na niemiecki:

W szkole mogę sie uczyć matematyki na której poznaje różne wzory, muzyki którą bardzo lubie , no i wiele innych

bardzo proszę żeby w tym nie było żadnych błędów zależy mi

2

Odpowiedzi

2010-03-20T16:23:18+01:00
In der schule kann ich lernen, mathe, auf denen unterschiedliche muster der Musik erkennen, dass Ich mag sehr viel , und viele andere .
chyba chodziło tb o j . niemiecki co nie , ?
jezeli , nie napisz poprawie się ,
pzdr ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:25:30+01:00
In der Schule lerne ich Mathematik, auf denen verschiedene Muster erkennen, das ist sehr Ich mag Musik, und viele andere.

Zobacz sobie jeszcze Ale Wydaje mi się że nie ma błędów ;]