Odpowiedzi

2010-03-20T16:24:24+01:00
X-wiek Basi
y-wiek Agnieszki

dziś
x=y+5

rok temu
x-1=2(y-1)
x-1=2y-2
podstawiamy pod x
y+5-1=2y-2
y-2y=-2+1-5
-y=-6/:(-1)
y=6-wiek dziś Agnieszki

x=y+5
x=6+5
x=11-wiek dziś Basi
odp.Basia ma dziś 11 lat,a Agnieszka 6lat
spr.
rok temu
x-1=2*(y-1)
11-1=2*(6-1)
10=2*5
10=10
L=P

dasz naj , ? :- DD .
1 5 1
2010-03-20T16:25:14+01:00
X - wiek Basi
y - wiek Agnieszki

x-1=2(y-1)
x=y+5

x-1=2y-2
x=y+5

y+5-1=2y-2
y-2y=-2-5+1
-y=-6
y=6

x=6+5
x=11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:59:06+01:00
B - ilość lat Basi
a - ilość lat Agnieszki

b-1=2(a-1) rok temu
b-5=a dzisiaj

b-1=2(b-5-1)
b-1=2b-12
b=11

a=b-5
a=11-5
a=6

odp: Basia ma 11 lat , a Agnieszka ma 6 lat.