Odpowiedzi

2010-03-20T16:37:23+01:00
TYLKO BÓG MOŻE PRZEMIENIĆ TWOJE WNĘTRZE ZMIENIAJĄC CAŁE TWOJE ŻYCIE.BÓG DOTYKA SIĘ ICH I PRZEPROWADZA GRUNTOWNĄ TRANSFORMACJĘ ŻYCIA,SERCA ORAZ MYŚLENIA.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:41:31+01:00
Uważam, że życie może zmienić i Bóg i człowiek. Wszystko zależy od tego czy ci na tym zależy, czy nie. Aby zmienić czyjeś życie, należy w to włożyć dużo pracy, ale myślę, że warto, bo przez to uzyskamy przyjaźń drugiego człowieka.
2010-03-20T16:54:48+01:00
Sądze, iż tylko Bóg może zmienić życie człowieka.
Bóg jest Naszym stwórca i bez niego nic nie możemy zrobić.
A więc jeżeli Bóg nie będzie chciał Naszej zmiany to jej nie dokona , a jeżeli będzie chcial Nas zmienic to to zrobi. Bóg nami kieruje. Dal niego nie ma rzeczy niemożliwych.