Odpowiedzi

2010-03-20T16:43:51+01:00
Ameryk Północna : rzeka Missisipi jezioro :Górne
Ameryka Południowa: rzeka Amazonka jezioro ; Buenos Aires
Afryka: rzeka Nil jezioro : Wiktorii
Europa: rzeka Wołga jezioro : Balaton
Azja: rzeka Lena jezioro : Morze Kaspijskie
Australia: rzeka Tasmania jezioro: Eyre
13 4 13
2010-03-20T16:47:39+01:00
Ameryka Północna: rzeka-Mackenzie, jezioro-Górne
Ameryka Południowa: rzeka-Amazonka, jezioro-Maracaibo
Afryka: rzeka-Nil, jezioro-Wiktorii
Europa: rzeka-Wołga, jezioro-Ładoga
Azja: rzeka-Jangcy, jezioro-Morze Kaspijskie lub Bajkał
Australia: rzeka-Murray, jezioro-Eyre
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:59:15+01:00
Ameryka Północna
jeziora :
- j. Winnipego, j. Górne, j.Michigan, j. Huran, j. Erie, j.Qnatrio
rzeki :
-

Ameryka Południowa :
jeziora :
- j. Titicaca,
rzeki :
Amazonka, Rio Negro, Parana, Orinoko,

Afryka :
Jeziora :
- j. Wiktorii, j. Czad, j.Turkana, j.Malawi
rzeki :
Nil, Niger, Oranje

Europa :
Jeziora :
- j. Łagoda, j. Onega, j. Pejpus, j . Urmia
rzeki :
Wisła, Odra, Bug, Niemen, Dunaj

Azja :
Jeziora :
- j. Aralskie, j. Łatoga, j. Bałchasz, j. Bajkał
Rzeki :
Angara, Karna, Mekong, Salum, Wołga

Australia :
Jeziora :
- j. Eyre,
Rzeki :
- Darling, Hill



_______________________________

Pozdrawiam . ! ^^ ; dd
29 4 29