Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:47:32+01:00
B)
3/1=4/x
x=1 1/3

3 kwadrat + 4 kwadrat = c kwadrat
c = 5

2 kwadrat +(1 1/3) kwadrat = y kwadrat
y = 2,3

x kwadrat + 1,7 kwadrat = 2 kwadrat
x = 1,1

P trójkąta = 1/2 ah
P = 1/2 * 1,1 * 1,7
P = 0,935

P prostokąta = ab
P = 2 * 1 1/3
P= 2,6

P figury = = 2,6 + 0,935
P = 3,535
2 3 2
2010-03-20T17:08:36+01:00
A) 3 2
- = -
h 3

2h=9
1h=4,5
Pt=(a+b)*h
---------
2
Pt=(3+4,5)*5
------------
2
Pt=7,5*5
-------
2

Pt=37,5
------
2
Pt=18,75


Jest dobrze bo na lekcji robiłam i nauczycielka sprawdziła wiec jest dobrze.
-------- to oznacza dzielenie