Odpowiedzi

2010-03-20T16:43:15+01:00
9 * 2 = 18 .
12* 2 = 24 .

dlatego .. 18 x 24 . :)

pzdr . XD
1 4 1
2010-03-20T16:44:07+01:00
Wymiary rzeczywiste - x 2
9cm x 2 = 18
12cm x 2 = 24
Więc : 18 na 24 czyli 18x24
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:44:15+01:00
Chodzi o to, że prawidłowe wymiary są wielokrotnością liczb 9cm x 12cm.
Zobacz:
9 x 2 = 18, a 12 x 2 =24
I tak powstały wymiary 18 x 24
Pozdrawiam
3 4 3