Czesc , mam prosbe moglibyscie podac mi cechy basni w pktach niektore juz znam ale chcialbym miec wszystkie:P wazne!!

odpowiadajcie np tak

1Fantastyczne: postaci,miejsca,wydarzenia,przedmioty
2Nieokreslony czas akcji
3 nieokreslone miesjce akcji itp ...

PS:PROSZE PILNE!!

2

Odpowiedzi

2009-10-27T17:29:08+01:00
Pisana prozą,
o zdarzeniach opowiada narrator,
we wstępie i zakończeniu charakterystyczne zwroty: ,,Dawno, dawno temu..." , ,,Za górami, za lasami...",
na ogół kończy się szczęśliwie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:31:17+01:00
- jest pisany prozą
- fantastyczne postaci
- nieokreslone miejsce i czas akcji
- wynika z basni morał ( dobra wygrywa ze zlem, uczciwość zostaje wynagrodzona )
-Fantastyczne: postaci,miejsca,wydarzenia,przedmioty
- konczy sie szczesliwie
1 5 1