Odpowiedzi

2010-03-20T16:55:30+01:00
Zalety wysłania w kosmos satelit sond itp. to:możemy dzięki temu wiedzieć jaka będzie pogoda na następny dzień lub nasza nauka na świecie się rozwija.A niestety wady to:zawsze mogą się rozbić i obić o ziemię i z szczątkować życie innych i zniszczyć ziemię oraz dużo roslinności.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:20:27+01:00
Zalety:
- Dzięki nim możemy wiedzieć jaka będzie pogoda - gdzie są chmury burzowe itp.
- Robienie zdjęć satelitarnych
- Ważne informacje dla naukowców
- Przewidywanie ruchów militarnych krajów.
- Nawigacja
Wady:
- Duże koszty
- Sondy mogą zostać wykorzystane do złych celów