Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:45:26+01:00
1.

1=a*2+3
2a=1-3
2a=-2
a=-1

2.

1/2=a*-3+3
-3a=1/2-3
-3a=-2 1/2
-3a=-5/2
a=-5/2*-1/3
a=5/6

3.

-5=a*-2 1/2+3
-5/2a=-5-3
-5/2a=-8
a=-8*-2/5
a=16/5=3 1/5
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T16:47:03+01:00
A)f(x)=ax+3
y=ax+3
A=(2,1)
x=2 y=1
1=2a+3
1-3=2a
2a=-2
a=-1
b)(-3, 1/2)
x=-3
y=1/2
f(x)=ax+3
1/2=-3a+3
1/2-3=-3a
-2,5=-3a
a=2,5/3
C)(-2 1/2, -5)
x=-21/2
y=-5
f(x)=ax+3
-5=-21/2a+3
-5-3=-21/2a
-8=-21/2a
a=80/105
2 4 2