Odpowiedzi

2010-03-20T17:04:18+01:00
W Ojcowskim Parku Narodowym występują bardzo rzadkie gatunki roślin np: Rojnik Górski ,Róża alpejska,Lepieżnik Biały i Ostnica Jana.Park obejmuje dolinę Prądnikai otaczające wzniesienia.W Parku jest Szlag Orlich Gniazd oraz przepiękne wapienne skały.Można też tu zwiedzić ruiny średniowiecznego zamku.
51 4 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:02:13+01:00
JEST NAJMNIEJSZYM PARKIEM NARODOWYM W POLSCE.NA TERENIE PARKU WYSTĘPUJĄ SKAŁY WAPIENNE ŻYJE W NIM WIELE GATUNKÓW NIETOPERZY.OJCOWSKI PARK NARODOWY PORASTA BÓR MIESZANY.NAJLICZNIEJ WYSTĘPUJĄ TU SOSNY ,DĘBY I JODŁY.W PARKU ŻYJE DUŻO GATUNKÓW OWADÓW BEZSKRZYDŁYCH.


MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM
52 3 52
dzięki bardzo pomogłaś