Odpowiedzi

2010-03-20T16:51:17+01:00
Rzeżucha wymaga chłodnego klimatu i gleb chłodnych, ale żyznych. Rośnie ona nawet jeśli w pomieszczeniu jest 10 stopni Celsjusza, ale w wyższej temperaturze plon jest wcześniejszy i smak łagodniejszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T16:55:52+01:00
Rzeżucha lubi żyć w miejscach, gdzie jest jasno, ciepło wilgotno. Należy dbać o to by miała w miarę dużo wody, bo nam uschnie, gdy będzie miała za mało wody lub zgnije, kiedy będzie miała jej za dużo.
1 3 1
2010-03-20T17:06:09+01:00
Ciepło,wilgotne podłoże,jasno