Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:52:13+01:00
Tolerancja jest ważnym elementem życia człowieka w społeczeństwie. Uważam się za człowieka tolerancyjnego choć moja tolerancja ma swoje granice. Potrafię zrozumieć ból innych ludzi oraz jestem wrażliwy\a na ludzkie nieszczęście. Nie potrafiłbym\abym śmiać się z osoby chorej psychicznie, gdyż jest to choroba z którą nie można samemu walczyć. Nieszczęśliwe wypadki losowe, jakie dotykają ludzi, są sytuacjami, w której człowiekowi należy pomóc lub chociaż współczuć. Obojętność jak i negatywne odnoszenie się do takich sytuacji, na pewno nie jest dobrym postępowaniem. W wielu innych sytuacjach jestem również tolerancyjny\a. Przedmiotem mojej nietolerancji, natomiast, stają się osoby postępujące źle z własnego wyboru. Dobrym przykładem są środowiska patologiczne. Osoby, które piją, biją i głodzą swoje dzieci z wyboru. Są to osoby, które mogą zmienić swoje życie, lecz zwyczajnie im się nie chce. Nie sądzę abym mógł szanować i pomagać takim osobom.

Przykład
Codziennie idąc do domu przechodzę obok sklepu monopolowego. Niedaleko zawsze kręcą się jacyś żule [ w zależności od śmiałości i nauczycielki, możesz zastąpić słowami "pijani mężczyźni"]. Wypatrują oni osób, od których mogą wyciągnąć choć trochę pieniędzy, twierdząć, że to na chleb. Czasami zaczepiają i mnie i proszą o pieniądze. Wiem, o tym, że są osobami biednymi, nie daję im jednak pieniędzy, gdyż wiem, że nie zostaną one wydane w dobry sposób, a jedynie na Wino marki Wino [j.w. możesz zamienić na "Alkohol"]. Są osobami biednymi, jednak sami wybierają codziennie sposób swojego życia. Do takich ludzi odnoszę się z dużym dystansem, ciężko mi jednak tolerować ich zachowanie...
28 4 28
2009-10-27T19:59:41+01:00
" Myślę że tolerancja to bardzo pozytywna cecha, którą powinno posiadać jak najwięcej ludzi. Ma jednak swoje granice. Istnieje wiele osób których zachowań nie powinno się tolerować. Dajmy na przykład, sytuację kiedy ktoś kogoś poniża, bije, wyzywa itp. Jest to sytuacja w której trzeba okazać całkowity brak tolerancji dla osoby czyniącej tą że czynność (tj. bicie, wyzywanie itp. ; D ) należy wtedy interweniować lub wezwać pomoc. Inną sytuacją może być również tzw. zapuszczanie żurawia, [ x - DDD ] jeśli chodzi o osoby w wieku dorastania, sytuacja ta jest na porządku dziennym, ponieważ wiele osób to bardzo często robi. Jeśli czynność ta zdarza się notorycznie i ciągle, należy z daną osobą porozmawiać na ten temat, bo na zadaniu domowym można oszukać, ale na egzaminie gimnazjalny już nie ; ) Możemy podać jeszcze jeden przykład, powiedzmy... Nadużycie stanowiska nauczyciela ; DD Nauczyciel owszem, ma się nami opiekować, przekazywać nam swoją wiedzę i pilnować byśmy nie rozwalili klasy. ; - D Ale kiedy nauczyciel dosłownie ' znęca się ' nad uczniem, tj. bije, wyzywa itp., to już jest zdecydowane nadużycie stanowiska, ponieważ nie jesteśmy już w czasach kiedy uczniów karano biciem linijką po rękach. Tolerancja jest bardzo ważna, ale nie zapominajmy że niektórych zachowań nie wolno tolerować. '

~~~~~~~

Wiem że podałam beznadziejne przykłady. : - DDDDDD
21 3 21