Odpowiedzi

2010-03-20T16:58:31+01:00
Ja sie tam ucze najwiecej poprzez kontakt z ludzmi np. gry sieciowe i inne, wystarczy ze znasz regulke a pozniej pojdzie. A tego co trzeba sie nauczyc to trzeba inaczej nie da rady.
2010-03-20T16:58:54+01:00
Ja poprostu piszę je kilka razy na kartce albo piszę je np. kredą na szafie i jak na nie cały czas patrze to zawsze coś zapamiętam;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:01:33+01:00
No więc ja mam 2 sposoby na nauczenie się duzej ilości słówek z anglika ;)
No więc jeden ze sposobów to dziele je sobie mniej wiecej po 5 i czytam je głośno lub kojarze je z czymś co jest latwe do zapamietania i pod koniec powtarzam te 5 słówek 3 razy lub więcej ;p

albo też słówko którego nie mogę zapamietać wypisuje na kartce razem z wyjaśnieniem i tak jakoś zapamiętuje ;)

uwierz mi to pomaga nawet jak masz nauczyć się z dnia na dzień ponad 150 slówek .! ;))