Odpowiedzi

2010-03-20T17:13:55+01:00
I) (x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-5x=3+17
-5x=20/:(-5)
x=-4

Reszta podpunktów jest w załączniku .Na pewno będzie dobrze bo na lekcji robiliśmy .
Liczę na Naj :):)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:16:52+01:00
A
-3x=2x-10
-3x-2x=-10
-5x=-10/( -5 )
x=2

b
2x-2=7-x
2x+x=7+2
3x=9/3
x=3

c
10=4-2x
10-4=-2x
6=-2/-2
x=-3

d
-(2x-1)=4
-2x+1=4
-2x=4-1
-2x=3/ -2
x= -3/2
x= -1 1/2

f
2t-(3t+1)= 6
2t-3t-1= 6
2t-3t=1+6
-t=7/* ( -1 )
t- -7

g
-(4+x)= 2*(3-x)
-4+2x=6+4
x=10

h
3(y+6) - y= 2(y+9)
3y+18-y=2y+18
2y-2y=18-18
0=0

i

(x-7) -2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-5x=20/(-5)
x=4

Prosze:)
1 5 1