Odpowiedzi

2010-03-20T17:14:33+01:00
* stosowanie w agrotechnice
* dawniej stosowane w pędniach
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:24:31+01:00
Przekładnie pasowa są stosowane w agrotechnice dawniej tez stosowane w pędnicach, zabezpieczają przez przeciążeniem układu spełniając funkcję sprzęgła poślizgowego.Wraz z rozwojem technologii tworzyw sztucznych, gumy i kompozytów, przekładnie z pasami klinowi znajdują coraz szersze zastosowanie w budowie maszyn.
4 4 4