Odpowiedzi

2010-03-20T17:07:19+01:00
Www.youtube.com/watch?v=aw8Q8ldmmTM
prosze
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T17:11:21+01:00
Tulipana jest bardzo łatwo zrobic nalezy tylko wyciać z czerwonego papieru jakis kontur przypominający tulipana a najlepiej dwa i przykleić po obu stronach patyka lub druta

umiem też robić rózę z bibuły: wycina się płatek taki 10cm na 4cm i tak troszke zwinac boki zeby były grubsze i na patyku lub kijku owijać tak i na jedną róze trzeba 20 takich płatków
2010-03-20T17:27:38+01:00
Http://jak.manipulant.pl/jak-zrobic-kwiatek-z-papieru/
http://www.youtube.com/watch?v=aw8Q8ldmmTM
http://www.youtube.com/watch?v=BTiWkiGCxzU&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=XncJkvyF5xA&feature=related


Sama umiem robić zwykłego tulipana ale nie umiem opisać jak. linki wyżej są fajne. Parę kwitków łatwo zrobić. Powodzenia :D