Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:32:48+01:00
T₁= 45/100=0,45h
t₂=45/90=0,5h
0,5-0,45=0,05
0,05h=0,05*60min=3 min
2009-10-27T17:33:00+01:00
2009-10-27T17:51:48+01:00
T - czas jazdy = s/v
s - droga
v - prękość
t = s/v = 45 / 100 = 9/20 godziny
ponieważ 1/20 h = 3 min to 9/20 = 27 min
t₁ - czas jazdy zgodnie z przepisami
v₁ - przepisowa prędkość = 90 km /h
t₁ = s / v₁ = 45 / 90 = 1/2 h = 30 min

30 min - 27 min = 3 min zaoszczędził