Odpowiedzi

2010-03-20T17:10:56+01:00
Na przełomie XIX i XX wieku walczyły o równouprawnienie kobiet względem mężczyzn.
145 2 145
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:18:22+01:00
Kobiety drugiej połowy XIX wieku całkiem świadomie walczyły o rozszerzenie swoich praw i zdobywanie większych możliwości działania. Pomagały im w tym liczne publikacje, które stawały się coraz powszechniej dostępne.

mam nadzieje , że pomogłam ;D
186 4 186