1.Okrągła świątynia 2.Oznacza coś innego niż przedstawia 3.Zamiast wizerunku Chrystusa 4.Malowidło wykonane na mokrym tynku 5.Budowla która stała się kościołem 6.Półokrągła wnęka za ołtarzem 7.Jedna z głównych części kościoła 8.Budowla-miejsce chrztu 9.Podziemne cmentarze 10.Miasto słynne z dekoracji mozaikowych 11.Ozdobna trumna kamienna 12.Barwne"układanki"

2

Odpowiedzi

2010-03-20T21:16:23+01:00
1 pantenon
4 fresk
7 nawa
8baptysteria
9Katakumby
10 rawenna
11 sarkofag

mam nadzieje, że pomogłam ;)


39 4 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:30:07+01:00
1. Panteon
2. związek frazeologiczny <frazeologia> ?
3. krzyż
4. ?
5. bazylika
6 ? zakrystia xd
7. ołtarz
8. ?
9. lochy ?
10. Dubaj
11. sarkofaggg ?
12. plamyy ?
12 1 12