Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:31:06+01:00
1. Ryby wędrują w celu odbycia tarła. Mamy ryby anadromiczne, które wędrują z mórz do rzek np. jesiotry i łososiowate oraz katadromiczne - z rzek do morza np węgorze
2. minóg rzeczny, łosoś, piskorz, koza
3. ciernik, pielęgnice
4. morskie: śledź, dorsz, szprot, skarp słodkowodne: sum szczupak jesiotr karaś
4 4 4
2010-03-20T17:59:19+01:00
Ad 2
- Wężynka
- Różanka
- Ciosa
Ad 4
morskie:
- śledz
- makrela
- węgorz
- dorsz
słodkowodnych:
- Karaś pospolity
- Krąp
- Leszcz
- Okoń
Ad 3
- ciernik
- igliczna
- pielegnice
- konik morski

a pierwszego niewiem
4 4 4