Zadanie domowe.
Zad.2 Równanie sprzeczne to:
A.2x-1=x+3 B. 3x+1=2x+5+x C. 1/2x+2=x-4 D.7x-2=x-1+3x

Zad.3
Rozwiąz równanie.
2(x+1)-(4x-6)=26

Zad4.
2- s/6 :
A.12-s=72 B.-s=72-12 C.s= - 60 D.12-s=12

Zad.5 5/x-7=6/x+4 (chyba w mianowniku) A. 62 B.2 C.-2 D.-62

Zad.6 Cena odtwarzacza DVD z 22% podatkiem vat wynosi 1500 zł(żal, co nie ?) .Jeśli przez x oznaczamy cenę dvd bez podatku.
To które równanie opisuje te zadanie ?
A.x+0,22x=1500 B.x-0,22x=1500 C.x+22x=1500 D.x+22=1500

Zad.7Suma 3 kolejnych liczb prostych równe jest 138 są to lilczby
A.42 44 46 B.44 46 48 C. 46 48 50 D.32 40 66
Zad.8
Na przygotowanie 80-ciu pierogów potrzeba 2 kg truskawek. Ile pierogów można przygotować za 3,5 kg truskawek ?

Zad.9Jakaiej długości są boki trójkąta o obwodzie 147 jeśli stosunek długosci tych boków to: 2:1 2/5:1,5
A 30 42 45 B. 45 49 53 C.60 42 45 D.60 44 43

Proszę o pełne obliczenia praca była na wczoraj i dostałam pałe ale i tak musze to zrobić ;/
ze wszystkimi obliczeniami i wgl
pozdrawiam ;) acha i 1/2 <--- to ułamek (jedna druga)

3

Odpowiedzi

2010-03-20T17:28:03+01:00
Zadanie 3
2x+2-4x+6=26
2x-4x=-2-6+26
-2x=-8+26
-2x=18 / :(-2)
x=-9

zadanie 6 - D
1 3 1
2010-03-20T17:33:34+01:00
1.
A.2x-1=x+3
B. 3x+1=2x+5+x
C. 1/2x+2=x-4
D.7x-2=x-1+3x

A.x=2
B=0=4
C=X=4
D.X=1/3

Odp : Równanie b jest sprzeczne :)

2.
2(x+1)-(4x-6)=26
2x+2-4x+6=26
2x-4x=26-2-6
2x=18 / : 2
x=9


6. D
7.B
8.x=80*3,5/2
x=140
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:34:37+01:00
Zad.2 Równanie sprzeczne to:
B. 3x+1=2x+5+x
3x=3x+6
0=6
Zad.3
2(x+1)-(4x-6)=26
2x+2-4x+6=26
-2x=18
x=-9
Zad.6
A.x+0,22x=1500
Zad.7
x+x+2+x+4=138
3x=132
x=44
B.44 46 48
Zad.8
80 -2
x-3,5
x=80*3,5/2=140