Odpowiedzi

2010-03-20T17:29:10+01:00
Wdech-skurcz przepony przepona sie podnosi, skurcz miesni miedzyzebrowych, klatka piersiowa sie poszerza
wydech - rozkurcz przepony, przepona sie obniza, rozkurcz miesni miedzyzebrowych, klatka piersiowa zmniejsza objetosc
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:29:37+01:00
Wdech;
- żebra się unoszą
- przepona się obniża

Wydech;
- żebra się obniżają
- przepona się unosi

liczę na najj.^^
;*;** xD
4 3 4