Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T19:27:24+01:00
(4x+1)²=(x+3)*(x+5)+33
16x²+8x+1=x²+5x+3x+15+33
15x²-47=0
15x²=47 //15
x²=47/15

x= √47/√15 v x= -√47/√15

(4x+1)²=(x+3)*(x+5)+34
16x²+8x+1=x²+5x+3x+15+34
15x²-48=0
15x²=48
x²=48/15

x= √48/√15 v x= -√48/√15
1 1 1
2010-03-21T19:30:47+01:00
(4x+1)²=(x+3)*(x+5)+33
16x²+8x+1=x²+5x+3x+15+33
15x²=47
x²=47/15
x=√47/15 lub x=√-(47/15)


(4x+1)²=(x+3)*(x+5)+34
16x²+8x+1=x²+5x+3x+15+34
15x²=48
5x²=16
x²=3,2
x=√3,2 lub x=√-3,2

1 1 1