Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:38:08+01:00
Zło jest tylke niedobre że krzywdzi innych
zło jest uzależniające
1 5 1
2010-03-20T17:38:58+01:00
Kazdy wie czym jest dobro, dobro to jak najbardziej pozytywna i dobra rzecz, czynność i czyn jaki jest, bo jest dobry, zaś zło jest czymś przeciwnym, niedobrym, negatywnym i złym.

Pozdro:*
2010-03-20T17:39:04+01:00
Zło jest ''złe'', bo:
- przez nie człowiek staje się agresywny
- wyrządza ludziom krzywdę
- powoduje nienawiść