Odpowiedzi

2010-03-20T17:39:12+01:00
Ponieważ chcesz w pełni przystąpić do Kościoła chrześcijańskiego, chcesz być do końca prawdziwym chrześcijan.
2010-03-20T17:40:07+01:00
Moją prośbę motywuję tym, iż pragnę stać się dojrzałą i odpowiedzialną za życie nadprzyrodzone, które otrzymałam od Boga. W pełni świadoma chcę podjąć obowiązki, które wypływają z przyjęcia Sakramentu Bierzmowania. Pragnę moją wiarę poznać, szerzyć i jej bronić. Przez przyjęcie Sakramentu Bierzmowania pragnę stać się dojrzałą w wyznaniu chrześcijańskiej wiary, rozwijać ją i według niej żyć.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:46:48+01:00
Mmym może tak ;

Pragnę przyjąć sakramet bieżmowania ponież, jest to jeden najważniejszych sakramentów świetych . Sprawi on ze bede bliżej Boga i umocni mnie w wieże . Chce go przyjąc poniweż pomoże mi to w życiu bede mogła/mógł nastepnie przyjmowac inne sakramenty i lepiej zjednam sie z Bogiem i z życiem religijnym.



może jest zakrótkie. ale Mam nadzieje że pomogłam.. chociaz troszke ;))
1 5 1