Odpowiedzi

2010-03-20T17:45:29+01:00
1)Nie pal nie pij bo to odstraszy od Ciebie wszystkie dzieci
palenie jest niezdrowe, każdy Ci to powie
2)
Hartuj swojego ducha stroń od każdego bucha
wykaż się swą piękną urodą
żadnym narkotykiem nigdy nie skażoną
3) Przytul do siebie wszystkich swoich braci by przez używki nigdy ich nie stracić!

sorry że takie krótkie te zwrotki

pozdrawiam:)
10 4 10
2010-03-20T17:48:20+01:00
Używki - Twój wróg.
Padasz im do nóg.
Tyton,kawa narkotyki
to są dla nas haczyki.

Tego typu uzależnienia
czasem są do nie zniesienia.
Miejmy się zatem na baczności
to zdecyduje o naszej przyszłości.

Alkoholizm jest wśród nas
nie pomorze nawet mecenas.
Gdy bronimy układu nerwowego
nie stanie się nic nam złego.

hehe ;D
może być?

będzie naj?? ;]
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:07:34+01:00
Ej dzieci z sp2 z leżajsku macie tego nie brać bo zobaczycie !

ej nie powiem kto to daj mi naj ! wieśniaro mała ;D
6 1 6