Odpowiedzi

2010-03-20T18:29:35+01:00
Są tu wspaniałe budowle,których nie da się zobaczyć nigdzie indziej.Nie da się ich nawet opisać.Uliczki są zakurzone,w niektórych częściach miasta powstają chodniki.Ludzie wylewają na ulice nieczystości ale jest fajnie.
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:42:56+01:00
Zielony Staw 17.02.1654 r.

Szanowna Rodzinko

Jak wiecie jestem w Zielonym Stawie gdy pojawiłem się zaraz zaskoczył mnie rynek wszyscy byli ubrani w jakieś dziwne stroje kobiety miały sukienki o pastelowych kolorach a mężczyźni alladyny o kolorze brązowym i koszule białe troszkę potargane.
Bardzo mnie to zaskoczyło !.
Nie zdążyłem się przyjrzeć ,gdy jakaś wróżka nie odciągnęła powróżyła mi z ręki i zażądała pieniędzy niestety nic nie miałem więc zacząłem uciekać.
Miałem szczęście że natknąłem się na jakiegoś pana który zaproponował mi noc u niego w karczmie w zamian za sprzątanie u jego.

Kończę i Pozdrawiam !
Cześć
10 3 10