Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:59:25+01:00
W przypadku rozszczelnienia samolotu ludzie uzywaja masek z powodu wysokiego cisnienia i braku odpowiedniego powietrza a wiec maski dostarczaja odpowiednie powietrze
114 4 114
2010-03-20T18:03:50+01:00
W takim przypadku pasażerowie musza używać masek tlenowych, ponieważ na wysokości wyższej niż 3 kilometry brakuje tlenu do oddychania. Wtedy wyskakują maski.
69 2 69
2010-03-20T18:10:24+01:00
Jest tak ponieważ, w samolocie jest wtedy niższe ciśnienie. Ciśnienie w pęcherzykach płucnych chciało by sie wyrównać i zwiekszał się objetość z wiązku z czym pekły by i człowiek by umarł.
57 4 57