Odpowiedzi

2009-10-27T17:37:28+01:00
P=πr^2 ---> 15π=πr^2---> r=√15
O=2πr ---> 8π=2πr--->r=4
4>√15
większy promień ma koło o obwodzie 8
5 4 5
2009-10-27T17:38:31+01:00
P=πr² -> r=√(P/π)
Obw.= 2πr -> r=Obw/2π

r1=√(15π/π)
r1= √15 ≈3,87(cm)

r2=8π/2π= 4 (cm)

Wiekszy promien ma kolo o obwodzie 8π cm niz kolo o polu 15π cm²
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:54:15+01:00
P=πr² -> r=√(P/π)
Obw.= 2πr -> r=Obw/2π
r1=√(15π/π)
r1= √15 ≈3,87(cm)
r2=8π/2π= 4 (cm)

wiec wieksze jest kolo
9 3 9