1. W liście do bliskiej Ci osoby przedstaw swoją szkołe.Pamiętaj , że szkoła to nie tylko ściany , dach i sprzęty.

2.Teren szkoły ma kształt prostokąta o wymiarach 80 m i 100m.Boiska , chodniki,drogi dojazdowe i trawniki zajmują 85% powierzchni tego terenu.Pozostałą część zajmuje budynek szkoły.Ile metrów kwadratowych powierzchni zajmuje budynek?


Daje naj naj naj za te 2 zadania dobrze napisane:)

2

Odpowiedzi

2010-03-20T18:22:21+01:00
2)
80 * 100 * 85% = 8000 * 0,85 = 6800
8000 - 6800 = 1200
odp: Budynek zajmuje 1200m².
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:45:59+01:00
2.
Pole terenu szkoły=80m*100m=8000m kwadratowych

Ile metrów kwadratowych zajmuje budynek??
8000m2 : 85=94i 2/17m2
odp;Budynek zajmuje 94 i 2/17m kwadratowych powierzchni.

1. Cześć Aniu!!!
We wstepie tego listu chciałabum Cie serdecznie pozdrowić!!! Dziękuje Ci, ze odpisałas mi na ostatni list. Dzis opisze Ci moja szkołę.
Moja szkoła znajduje sie w Warszawie na pięknym terenie. Szkoła ta zajmuje 1000m kwadratowych. Jest koloru pomarańczowego z brazowym dachem. Nalezy do niej 398 uczniów.Obiekty szkolne składają się z budynku starej szkoły i starej sali gimnastycznej, budynku nowej szkoły z nową salą gimnastyczną oddanego do użytku W odległości około 100m od warsztatów szkolnych znajduje się obiekt wykonany przez młodzież w czynie społecznym i oddany do użytku. W szkole znajduje się rowniez biblioteka oraz dwie pracownie informatyczne.
Musze juz kończyć. W zakończeniu chce Cie prosić abys pozdrowiła odemnie całą swoją rodzine. Mysle, ze juz niedługo się zobaczymy. Dowidzenia

Twoja przyjaciółka
Marysia
1 5 1