Odpowiedzi

2010-03-20T18:15:01+01:00
-Alkoholu nie używaj, bo to wielki jest Twój wróg!
-Ale przecież on jest dobry, dlaczego mam odrzucić go?
-Postępujesz źle koleżko, niszczysz siebie i Twój świat, więc pamiętaj,że używki - największy wróg!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:25:35+01:00
Kiedyś pani powiedziała,
zebym nigdy nic nie brała
żebym kleji nie wciągała
tak mi co dzień powtarzała

Narkotyki są przyczyną
tego ze sie stajesz świnią
Coraz gorsze zachowanie,
bardzo częste odurzanie
Kradzieze, bijatyki
to są bardzo złe nawyki
paranoje i depresje
nieustanne agresje
Więc nie ćpaj kolego
dlaczego?-pytasz..właśnie dlatego


końcówke zamuliłam strasznie;)


1 4 1