Wypożyczalnia kajaków
Cennik
Kajak dwuosobowy
1- 3 dni 24 zł za dobę
4- 7 dni 20 zł za dobę
Powyżej 7 dni 18 zł za dobę

Kajak trzyosobowy
1-3 dni 30 zł za dobę
4- 7 dni 25 zł za dobę
Powyżej 7 dni 22 zł za dobę

zad 1
Czy wystarczy 500 zł na wypożyczenie jednego kajaka dwuosobowego i jednego trzyosobowego na 11 dób? Wykonaj odpowiednie obliczenia i zapisz odpowiedź z uzasadnieniem.

Daje tesz naj naj

3

Odpowiedzi

2010-03-20T18:16:04+01:00
18*11=198zł
22*11=242zł
198zł+242zł=440zł

Odp.Tak ,500 zł wystarczy na te dwa kajaki.
1 5 1
2010-03-20T18:16:27+01:00
18złX11=198 zł
22złx11=242zł
242zł+198zł=440 zł
Tak wystarczy 500 zl na wypożyczalnie kajaków i zostanie 60 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:18:00+01:00
Kajak na 2 osoby:
11 dób-11dni
18 za dobe
11*18=198

kajak 3 osobowy:
11 dób-11dni
22 za dobe
22*11=242

w sumie : 500-(198+242)=500-440=60
Odpowiedź: tak, starczy i zostanie 60 zł

dzas naj?!!!

2 5 2