Odpowiedzi

2009-10-27T17:34:33+01:00
Tak może miłość niejest powodem wojny tylko pokoju.
2009-10-27T17:34:54+01:00
JA myślę, że nie może; )
Bardziej uswiadamia,jak potezne jest uczucie milosci, ile mozemy dla niej zrobic.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:36:25+01:00
Powieść O Remerze< czy jakoś tam xD> uczy nas o tym, że w życiu nie ważne jest to co mówią inni. Ważne jest uczucie jakim darzymy kochaną osobę. W tej opowieści rodzina Romea jest zskłucona z rodziną Julii, ale pomimo tygo problemu oni się kochają...