Podkreśl dopełnienia.
Barograf wskazuje siłę wiatru i wilgotnośc powietrza.
We francji smakosze dodają do sałatek kwiaty nasturcji.
Z trzciny laskowej Indianie budują pływające wyspy.
Pierwsze nożyce zostały wykonane w XVI w. przez pewnego Anglika, Pilne :]

2

Odpowiedzi

2010-03-20T18:17:06+01:00
1) Barograf
2) Smakosze
3) Indianie
4) Nożyce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:20:21+01:00
Barograf wskazuje SIŁĘ wiatru i WILGOTNOŚĆ powietrza.
We francji smakosze dodają DO SAŁATEK KWIATY nasturcji.
Z TRZCINY laskowej Indianie budują pływające WYSPY.
Pierwsze nożyce zostały wykonane W XVI w. PRZEZ pewnego ANGLIKA.

1. siłę, wilgotność
2. do sałatek, kwiaty
3. z trzciny, wyspy
4. w XVI w., przez Anglika