Odpowiedzi

2010-03-20T18:29:48+01:00
Zaproszenie!!
Mam zaszczyt serdecznie zaprosić Panią Janinę Wojciechowską na bal kostiumowy który odbędzie się 23 marca br. w Szkole Podstawowej nr 18 w Gdyni.Będzie on dotyczył kultury średniowiecza.
początek imprezy o godzinie 19 w sali nr 39.
Licze na Pani obecność!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:31:12+01:00
Samorząd Szkolny Gimnazjum nr.3 w ........ serdecznie zaprasza uczniów klasy 3b z gimnazjum nr. 4 w...... na bal maskowy o temetyce ,, w kręgu kultury średniowiecznej" odbędzie sie ona w naszej szkole na sali goimnastycznej o godzinie 18.00 dnia 22.04.2010r.
prosimy o przygotowanie strojów i masek dostosowanych do temetyki palu.
Serdecznie zapraszamy
Samorząd szkolny




w miejsca osób zaproszonych lub osoby zapraszającej wstaw poprawne dane poniewaz nie wiem do kogo miałaś napisac i od kogo wieć poprstu tam zamieść to co powinno sie tam znajdować
1 5 1