Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:35:36+01:00
Bal
morze
jasiek
prosta
odra
36 1 36
2009-10-27T17:40:45+01:00
Mazać ( się) - mazać (kogoś)
kasztan (kolor) - kasztan (owoc z drzewa)
zamek (królewski) - zamek (w drzwiach)
orka ( zwierzę) - orka (uprawa roli)
morze (Bałtyckie) - może ( może to zrobię....)
30 3 30
2009-10-27T19:11:28+01:00
Golf - gra
- samochód
- sweter

zamek - wysoka budowla
- zamknięcie drzwi
- suwak

dymka-drobna cebula jednoroczna
typ fajki
rodzaj spódnicy


grabie-narzędzie ogrodnice
potocznie;dłoń,reka


król-władca koronowany będący głową państwa
królik
25 4 25