Odpowiedzi

2010-03-20T18:20:14+01:00
Miłość do do drugiej osoby (płci przeciwnej )
Miłość braterska
Miłość matczyna
Miłość do matki
Miłość do ojczyzny

6 3 6
2010-03-20T18:20:41+01:00
Miłość platynowa
miłość braterska
miłość matczyna
miłość Boga
miłość erotyczna
miłość samego siebie
miłość bezinteresowna
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:42:56+01:00
Miłość do matki
miłość do rodziców
miłość przyjacielska
miłość do Boga
miłość braterska
miłość matczyna
miłość Boga
miłość erotyczna
miłość samego siebie
miłość bezinteresowna
4 2 4