Odpowiedzi

2010-03-20T18:26:36+01:00
MÓj królik ma na imié Fafik. *jest on jeszcze bardzo maly, ale i tak go kocham. Jest bialy w czarne latki, a jego ogonek ma jasny brazowy kolor. Lubi on salate i skoki po schodzach. [*Fafik ma okolo 2miesiecy i] Sadze ze moj fafik to najukochanszy zwierzak pod sloncem. nigdy nie zaminilabym go na inne zwierzatko.
4 3 4
2010-03-20T18:39:12+01:00
Mój chomik wabi sie tuptuś.ma długą szaro-białą sierś,duże czarne oczy i krótkie łapki.najbardziej lubi sałatę i marchewkę.łubię z nim się bawic naszą najlepszą zabawa jest gdy wchodzi mi pod bluzkęi liże mnie szorstkim języczkiem.nigdy nie oddałabym go za nic w świecie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:07:26+01:00
Ja Mam świnkę morską i wabi się Mysia.Jest bardzo żywa ma około 3 miesięcy.Ma rudo-biało-czarny kolor futerka.Bardzo lubi jeść koperek i jeść sianko.lubi gdy ja wyciągam wtedy wtula się we mnie wyciąga się i zasypia.
3 2 3