Odpowiedzi

2010-03-20T18:22:50+01:00

śniadanie- chleb z żółtym serkiem, zielona herbata
obiad- zupa pomidorowa, sałatka z sałaty i sera veta
kolacja-płatki z mlekiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:29:23+01:00
Dzień 1
Śniadanie:
2 kromki chleba
3 plasterki szynki
2 łyżki masła
2 listki sałaty
sok owocowy
Obiad:
2 kotlety z kurczaka
2 łyżki ziemiaków
surówka z kapusty
cherbata
Kolacja:
2 parówki
2 kromki ch;eba
ketchup
sok pomarańczowy
Dzień 2
śnadanie
2 szkalnki mleka
1 szlanka płatów kukurydzianych
obiad:
zupa pomidorowa
kurczak
ziemiaki
mizeria
kolacja:
jogurt owocowy z płatkami
dzien 3
śniadanie:
płatki z mlekiem
obiad:
ryż na mleku
zupa ogorkowa
kolacja:
budyń czekalladowy
dzień 4
śniadane:
bułka z szynką i ogórkiem
obiad:
zupa czerwony barszcz
3 krokiety z mięsem
kolacja
kanapki z serem
dzien 5
twarożek
bułka
cherbata
obiad:
rosół
kotlety schabowe z kapustą pekińska ziemiaki
kolacja:
jogurt naturalny z płatkami
sok owocowy

Za taki jadłospis dostałam 5 :)
mam nadzieję że pomogłam :)
5 2 5