Odpowiedzi

2010-03-20T18:23:37+01:00
5 km/h = 5000m/60 min = 500/6 = 83 1/3 m/min 83 i jedna trzecia metra na minute
s=vt = 83 1/3 * 10 =833 1/3 m 833 i jedna trzecia metra
2 4 2
2010-03-20T18:24:13+01:00
Dane: Szukane:
s=?
V= 5km/h
t= 10 min.


V= s * t
s= v/t
s= 5km/h / 10
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:31:12+01:00
Dane: szukane:
V:5km/h s:?
t:10 min s:Vxt
s=5km/hx1/6h
s=5/6 km


x=razy
1 5 1