Odpowiedzi

2010-03-20T18:25:26+01:00
Wars i sawa

legenda o Kraku

legenda o popielu

legenda o lechu, czechu i rusie

bazyliszek

o smoku wawelskim

o poznańskich koziołkach

o syrence warszawskiej

o piaście kołodzieju

o hejnale mariackim

stopka królowej jadwigi


8 4 8
2010-03-20T18:27:08+01:00
O Popielu
o Smoku Wawelskim
o lechu czechu i rusie
o Pielgrzymie Świętokrzyskim
o skradzionych hostiach
o Kraku
o Wandzie która niemca nie chciała
o powstaniu Polski
o założeniu Polski
o Lechu



5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:27:18+01:00
Podanie o lechu
podanie o popielu
piast
wiano sw kingi
kazimierz wielki kumem
legenda o podhalu
morskie oko
janosik
boruda
jas grajek i krolowa bona
złota kaczka
bazyliszek
syrena
7 1 7