Odpowiedzi

2010-03-20T18:23:57+01:00
Drożdze odżywiają się martwą materia ograniczną.Są więc saprofitami.Przekształcają cukier w dwutlenek węgla i alkohol,w wyniku czego uzyskują energię niezbędną im do życia.Proces ten nazywamy fermentacja alkoholową.
Oddychają beztlenowo
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T18:25:21+01:00
Drożdze odżywiają się martwą materia ograniczną. Żyją na podłożach zawierających cukry proste, w warunkach beztlenowych.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T19:05:07+01:00
Oddychania drożdży

drożdże oddychają beztlenowo - przeprowadzają fermentację alkoholową. Ze względu na produkty fermentacji są wykorzystywane w gorzelnictwie (alkohol) oraz w piekarnictwie. Drożdże produkują witaminy z grupy B, znajdują więc zastosowanie w leczeniu niedoboru tych witamin

odżywianie:
cudzożywnie
18 4 18