Jak napisać te zdania po niemiecku ??
Pomóżcie...w niemieckim się jakoś w innej kolejności niż w polskim pisze.. ja jestem słaba z niemieckiego... pomóżcie

a to te zdania tylko dwa :

Jej ulubionym sportem jest naarciarstwo.

Jej ulubionym tańcem jest hip hop.

2

Odpowiedzi

2010-03-20T19:51:10+01:00
Ihr lieblingssport ist skyfahren

Ihr lieblingstanz ist hip hop
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T20:10:03+01:00
1.ihr Lieblingssport ist Skilaufen.
2. ihr Lieblingstanz ist HIP HOP