Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:47:53+01:00
Makijaż- z francuskiego
ekonomia-z greckiego
gorset- z francuskiego
kantata- z włoskiego
kok-z francuskiego
aria-z włoskiego
kwartet-z włoskiego
buchalteria-z niemieckiego
burmistrz- z niemieckiego
matematyka-z greckiego
medycyna-z łaciny
ratusz-z niemieckiego
pedagogika-z greckiego
bruk-z niemieckiego
100 4 100
2010-03-20T18:57:20+01:00
Makijaż(ang.make-up)
ekonomia(gr. oikonomia)
gorset(łac. corpus)
kantata(łac. cantare)
kok( fr. coque)
aria( wł. arietta)
kwartet( wł. quartetto)
buchalteria( nm. Buchhaltung)
burmistrz(nm. Bürgermeister)
matematyka( gr. mathēmatikē)
medycyna(łac. medicina)
ratusz(nm.Rathaus)
pedagogika( gr. país dpn. paidós )
bruk(wł. broccolo bot)
37 3 37