Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:34:02+01:00
1
domnyślam się że chodzi o kwadrat
81=x(2)
9=x

2
20/4=5 - bok kwadratu
P=x(2)
P=5(2)=5*5
P=25cm(2)

3
400=x(2)
20=x
20*4=80
110 1 110
2010-03-20T18:35:14+01:00
Jezeli masz pole kwadratu podane to zeby obliczyc bok wystarczy wyciagnac z niego pierwiastek czyli pierw. z 81 to 9 bok bd mial 9cm
b. 20:4 = 5 bok ma 5 cm
P=5x5 = 25cm2
c. tak jak w podpunkcie a pierwiastek z 400 to 20
bok ma 20cm
ob=4x20= 80cm

I to wszystko ;))
4 4 4