W pudełku jest 17 kul żółtych, czerwonych i zielonych.Zielonych kul jest 8 razy więcej niż czerwonych.Ile jest kul każdego loloru?


Proszę o jak najszybszą odpowiedź oraz wszystkie obliczenia i wyjaśnienie obliczeń

Daje naj:D:P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:40:41+01:00
Zielonych jest 8, czerwonych 1,zoltych 8.
8*1=9
17-9=8
2010-03-20T18:41:10+01:00
Odp: żółtych jest 8, czerwonych 1, a zielonych 8.
spr: 8 + 1 + 8 = 17