Odpowiedzi

2010-03-20T18:44:17+01:00
Pitagoras , Einstein Albert , tales , archimedes , euklides , Izydor z Miletu , diokles , nikomedes , Eratostenes
z Cyreny , platon , Hipokrates z Chios , Heron z Aleksandrii , kartezjusz
1 5 1
2010-03-20T18:47:14+01:00
Tales z Miletu
Pitagoras z Samos
Euklides
Archimedes
Heron z Aleksandrii
Eratostenes z Cyreny
Platon
Heron z Aleksandrii
Klaudiusz Ptolomeusz
Hipokrates z Chios
kartezjusz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:50:10+01:00
RENE DESCARTES (Kartezjusz) (1596 - 1650)
Hipokrates z Chios
Klaudiusz Ptolomeusz

Na pewno nie są greccy, więcej nie mogę znaleźć. ;)
1 5 1