Jak najszybciej Pliska .

Zestaw pojęcia z definicjami :
< zwrotka (stofa) , wers, wiersz sylabiczny, wiersz wolny, średniówk, rym. >

a) Powtórzenie brzmień w końcówkach wyrazów znajdujących się przeważnie nakońcu wersów to ........
b) Wiersz, w którym występuje stała liczba sylab w każdym wersie, to .......
c) Przedział po określonej liczbie sylab w wersach, w którym występuje więcej niż osiem sylab, to .............
d) Linijka wiersza wyodrębniona graficznie, to..........
e) Wyodrębniona graficznie część wiersza skałdająca się z kilku wersów, to .....
f) Przeciwieństwem wiersza sylabicznego jest wiersz............ pozbawiony zasad dotyczących budowy wiersza.

2

Odpowiedzi

2010-03-20T18:41:40+01:00
A) rym, b) wiersz sylabiczny, c) średniówka, d) wers, e) zwrotka, f) wiersz wolny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:43:47+01:00
A)rym
b)wiresz sylabiczny
c)średniówka
d)wres
e)zwrotka
f)wiersz wolny
Liczę na najlepszą :)
2 5 2