Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:44:28+01:00
-to jeden dzięn przed Wigilią który symbolizuje zakonczenie adwentu,
-gwiazda za którą podążali trzej królowie do betlejem,
-znak pokoju i pojednania ze sobą,
-miejsce dla zbłądzonego wędrowca.
97 4 97
2010-03-20T18:58:27+01:00
-dzień przed bożym narodzeniem, kończy adwent
-symbolizuje gwiazde betlejemską za którą szli mędrcy zobaczyć Jezusa
-symbolizuje miłość i jednanie sie z innymi ludzmi
-oczekuje sie na nieznajomego przybysza
66 4 66