O co w tym chodzi. Proszę o jasne wytłumaczenie

1. Install the game. (CSETUP.EXE)
2. Copy over crack to your install dir. (Crack\dmcr.exe to ...\Cossacks)
3. Delete all video files in your install dir in video dir. (...\Cossacks\Video)
4. Play the game.(in Vista: run the game at administrator mode)

to dotyczy gry cossacks european wars

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:46:11+01:00
Więc tłumaczę z angielskiego na nasze xD :
1. Zainstaluj grę (plik CSETUP.EXE - należy go uruchomić)
2. Skopiuj cracka (plik dmcr.exe z folderu \Crack) do folderu z grą (tam, gdzie zainstalowałeś)
3. W tymże folderze jest podfolder \Video. Usuń z niego wszystkie pliki wideo.
4. Graj (jeśli masz vistę uruchom grę jako administrator)

mam nadzieję że sobie poradzisz.
1 5 1
2010-03-20T18:46:16+01:00
1. Zainstaluj grę
2. Zkopiuj craka i wklej tam gdzie zainstalowales gre
3.Usun jakies pliki wideo w instalacji
4. Włącz gre